Informatie avond energiemaatregelen Valckenbosch 21 januari 2019

Stichting Groen Valckenbosch én Mijn Groene Huis nodigen u uit voor de informatie-avond op 21 januari 2019. In de trouwzaal van het Gemeentehuis aan het Rond 1, start om 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur. Aanmelden kan via www.heelzeistisoleert.nu of mailen naar heelzeistisoleert@mijngroenehuis.nu

Comfortabeler wonen, besparen op energiekosten, en bijdragen aan een beter klimaat?

Stichting Groen Valckenbosch (SGV) is zich aan het oriënteren op wat nodig is om op weg te gaan naar een aardgasloze wijk. Conform de klimaatdoelen van Gemeente en het Rijk. Dat gaat om tal van maatregelen die of energie besparen, of energie opwekken. SGV wil graag weten wat voor Valckenbosch passende maatregelen kunnen zijn, met alle verschillende woningtypen in de wijk. Mijn Groene Huis werkt hierin samen met Stichting Groen Valckenbosch, beiden Zeister organisaties.

Wat u op 21 januari kunt verwachten We weten dat “groen” een thema is dat leeft in Valckenbosch. Tijdens deze informatiebijeenkomst kunt u uw vragen stellen, over het klimaatvriendelijk maken van uw woning. Mijn Groene Huis biedt daarin veel kennis en kunde en is er om u daarbij te helpen. Mijn Groene Huis informeert u over de campagne ‘Heel Zeist isoleert’ De campagne “Heel Zeist Isoleert” is nu gaande.

Isoleren is iets dat u zelf al op korte termijn kunt doen, om bij te dragen aan een beter klimaat en energiekosten te besparen. De isolatie-expert van Mijn Groene Huis legt uit wat u in uw huis kunt isoleren en waar u op moet letten. Daarna kunt u zelf aan de slag of u schakelt onze expert in voor een ‘op maat advies’, want ieder huis is anders.

Waarom zou u bijvoorbeeld isoleren? Het isoleren van uw huis is de belangrijkste beslissing die u rondom de toekomstige ontwikkelingen op het gebied van warmte en energie kunt nemen, want: • u verliest 20-30% van de energie (en geld) door een niet geïsoleerde spouwmuur • de terugverdientijd van muurisolatie is 3-4 jaar; • met vloerisolatie zijn koude voeten verleden tijd; • dakisolatie zorgt voor een warmer huis in de winter en een koeler huis in de zomer; • een niet goed geïsoleerd huis vermindert de waarde van uw woning; • goede isolatie zorgt voor een reductie van CO2 uitstoot, u helpt mee aan een duurzamere wereld.

Mijn Groene Huis ontzorgt! En helpt u te kiezen in de ‘jungle van aanbieders’. Onze onafhankelijke professionele adviseur doet het voorwerk, zo spaart u tijd. Doordat veel woningen in Zeist via de campagne tegelijkertijd geïsoleerd worden kunnen we samen scherpe prijzen overeenkomen met leveranciers. Daarbij blijft de kwaliteit voorop staan!

>>> Aanmelden kan via www.heelzeistisoleert.nu of mailen naar heelzeistisoleert@mijngroenehuis.nu <<<

Tot 21 januari, Mijn Groene Huis, Evelien Raap Stichting Groen Valckenbosch, Het bestuur Over Mijn Groene Huis Mijn Groene Huis helpt alle huiseigenaren in Zeist bij het zorgeloos duurzaam verbeteren van hun huis. Mijn Groene Huis is onafhankelijk en onderdeel van Stichting Energie Zeist. Kijk op www.mijngroenehuis.nu voor wat Mijn Groene Huis nog meer doet!